Snåsningen med nytt utseende, ny innlogging og mer innhold

Redaktør i Snåsningen, Birger Ringseth, forteller at oppgraderingen også vil føre til bedre innhold.

DEL

Snåsningen får en ny og oppdatert drakt, både på nett og papir. Det skjer fordi eieren Trønder-Avisa-konsernet, som favner Trønder-Avisa, Namdalsavisa, Steinkjer-Avisa, Inderøyningen og Snåsningen har inngått et samarbeid med Amedia.

– Det blir en nyere og mer moderne drakt på både papiravisen og nettavisen. Størst forskjell blir det nok på snasningen.no. Den vil bli hyppigere oppdatert, mer moderne og leservennlig, slik at sakene skal bli presentert på en god måte, forklarer redaktør Birger Ringseth.

Mer innhold

Det at vi nå samarbeider med Amedia vil også gjøre at Snåsningens abonnenter får tilgang til mer innhold.

De lokale sakene er fortsatt de viktigste for oss, men vi vil også få tilgang til å hente inn gode nyhetssaker fra andre aviser rundt omkring i landet også. Blant annet kan vi hente saker fra Nidaros og vi får tilgang på Amedias direktesport sier Ringseth.

Nye abonnementsløsninger

Oppgraderingen av snasningen.no betyr også at dagens innloggingsløsning fases ut og ny og enklere innlogging fases inn. Det betyr at Snåsningens lesere må opprette seg ny digital bruker.

– Vi kommer med mer informasjon om dette når den nye innloggingen er på plass i begynnelsen av oktober, sier Ringseth.

Artikkeltags

Kommentarer til denne saken